31 października 2012

Początek.

Ten blog będzie właściwie stanowił uzupełnienie tego, co możecie znaleźć na maxmodels. Część z Was zapewne kojarzy mnie z tego portalu, wiecie więc, że daje on możliwość pokazania jedynie ułamka tego, co dzieje się wokół każdej sesji. Tutaj będę mogła prezentować Wam zdecydowanie więcej - zarówno bogatszą wersję efektów końcowych jak i przygotowania do sesji.

Pozowaniem zajmuję się już od ponad trzech lat. Czasem zdarza mi się również pracować z drugiej strony obiektywu - jako fotograf. Związane jest to z kierunkiem moich studiów i myślę, że moje własne prace również będą czasem gościć na tym blogu. Jako, że to dopiero moje pierwsze kroki jako bloggera, chętnie przyjmę wszelkie konstruktywne uwagi.

Na początku chciałam wam zaprezentować jedną z moich ulubionych sesji. Podoba mi się przede wszystkim ze względu na klimat zdjęć i byłam bardzo zadowolona widząc rezultaty.








fotograf: jarrod.maxmodels.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz